Yaza Daha Fit Girmek İsteyenlere: Vücudunuzu Hızla Şekle Sokmanıza Yardımcı Olacak 10 Egzersiz

Havalar ısınmaya başladı, artık yaz kapıda! Peki hepimiz yaza ne kadar hazırız? İşte yaza fit bir şekilde girme için yapabileceğimiz egzersizlerin hepsini bul içerikte topladık. Hazırsak spor ile dolup taşalım!

1. Cruch

Karın kaslarını çalıştıran crunch egzersizi ile dengenizi de kuvvetlendirebilirsiniz. Özellikle bel ve karın bölgenizi sıkılaştırmak istiyorsanız düzenli olarak crunch egzersizi yapabilirsiniz.

2. Yüzme

30 dakikalık bir yüzme egzersizi ile tüm vücudunuzu aynı anda çalıştırabilirsiniz. Farklı yüzme stillerini de entegre edere kol ve bacak kaslarınızı da geliştirebilirsiniz.

3. Triceps dip

Özellikle kol ve omuz kaslarını çalıştırmaya yarayan triceps dip egzersizini haftada 2-3 kere yapabilirsiniz. Vücudunuzu kol ve ayaklarınızla destekleyerek kaldırdığınız bu egzersizi rutininize ekleyebilirsiniz.

4. Squat

Kalça ve bacaklara odaklanılan squat egzersizini evde ve dışarıda kolaylıkla yapabilirsiniz. Özellikle bir alete ihtiyacınız olmadan yapabileceğiniz bu egzersiz ile vücudunuzun alt kısmını çalıştırabilirsiniz. 20-30 tekrar yaparak egzersizi günlük hayatınıza entegre edebilirsiniz.

5. Streching

Kaslarınızın ağrımaması ve vücudu doğru şekilde çalıştırmak için streching egzersizi gerçekten önemli. Vücudunuz her yerini esnetirken diğer egzersizler için de vücudunuzu çalıştırabilirsiniz.

6. Bisiklet

Hem spor salonundaki bisiklet egzersizini yapabilir hem de kendinize günlük rota oluşturarak gerçek bisikletinizle turlayabilirsiniz. 30 dakikalı bisiklet sürüşü ile bacak kaslarınızı geliştirirken karın kaslarınızı da çalıştırabilirsiniz.

7. İp atlama

Sadece bir ip ile yapabileceğiniz bu egzersiz ile vücudunuzun her yerini eşit oranda çalıştırabilirsiniz. Rutininize 20 dakikalık ip atlamayı ekleyerek yaza fit bir şekilde girebilmek mümkün.

8. Plank

Farklı varyasyonları olan plank hareketi başta karın kasları olmak üzere kol ve bacaklarınızı da çalıştırıyor. Kolların üzerinde durabileceğiniz gibi yan plank ile de egzersizi şekillendirebilirsiniz.

9. Burpees

3 hareketi birlikte yapacağınız burpees ile vücudunuz farklı noktalarını çalıştırırken bol kalori yakabilirsiniz. Vücudunuzu daha biçimli bir hale getirmenizi sağlayacak bu egzersizi haftada 3-4 kere yapabilirsiniz.

10. Koşu

Spor salonunda veya dışarıda yapabileceğiniz koşu egzersizi her gün düzenli olarak yaptığınızda tüm vücudunuzu çalıştıracak ve etkileyecek egzersizler arasındadır. İyi bir koşu ayakkabısı ve rutini oluşturarak vücudunuzu şekle sokabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir